روانشناسی شخصیت
مدل علّی رابطه نیاز های بنیادین روانشناختی و تاب آوری تحصیلی: نقش میانجی تحمل ابهام در آموزش آنلاین

پریسا تنهایی دیلمقانی؛ معصومه ملکی پیربازاری؛ میلاد سبزه آرا لنگرودی

دوره 2، شماره 3 ، مرداد 1401، ، صفحه 1-13

https://doi.org/10.22034/jmp.2022.378092.1046

چکیده
  پژوهش حاضر، با هدف بررسی رابطه‌ی علّی بین نیازهای بنیادین روانشناختی و تاب‌آوری تحصیلی در آموزش آنلاین با نقش میانجی تحمل ابهام انجام شد. پژوهش حاضر، از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع همبستگی بود. جامعه‌ی آماری مطالعه‌ی حاضر، دانشجویان موسسه آموزش عالی رحمان رامسر شاغل به تحصیل در سال تحصیلی 1401-1400بوده‌اند. تعداد 207 دانشجو ...  بیشتر